Cunsiglii è trucchi per u maquillaje di l'ochji dritti

fdsf

1. Sempre aduprà primer

Un primer per l'ochji crea una tela pulita chì agisce cum'è una barrera trà u maquillaje di l'ochju è l'olii naturali in a vostra pelle.In questu modu, u vostru maquillaje di l'occhi si ferma, cusì pudete mantene i ritocchi à u minimu.

2. Decode a vostra paleta

Quì sottu hè un spartimentu generale di a vostra paleta di maquillaje di l'ochji per aiutà à determinà u culore chì currisponde à ogni parte di l'ochju.

Colore più chjaru: Questu hè u vostru culore di basa.Applica da a linea di ciglia superiore finu à sottu à e ciglia.Pudete ancu aduprà stu culore nantu à u cantonu di u duct lacrime internu, a parte più prufonda di u vostru ombrettu, per un pocu di luminosità extra.

Next Light: Questu hè u vostru culore di a palpebra perchè hè un pocu più scuru di u culore di basa.Trascinate questu nantu à e vostre palpebre da a linea di ciglia superiore à a vostra piega.

Second Darkest: Questu hè appiicatu à a piega per un effettu contoured.Questu duverebbe andà sopra l'area induve a vostra sopracciglia incontra a vostra palpebra - aiuta à creà a definizione.

Culore più scuru: L'ultimu hè u rivestimentu.Utilizendu una spazzola angulata, applicà nantu à a linea di ciglia superiore (o in a linea di ciglia inferiore se vulete un lifting audace), assicuratevi di ghjunghje induve e radiche di e ciglia scontranu e coperchi per ùn esse micca spazii notevuli.

图片6
图片7

3. Highlights

Evidenziate i cantoni interni di i vostri ochji per un aspettu super flattering.Pigliate un ombrettu ligeru scintillante, tamponate u cantonu internu di l'ochju è mischjà bè.

图片8
图片9

4. Aduprate sfumature di biancu per fà i culori più vibranti

Se vulete veramente chì u vostru maquillaje di l'ochji pop, principià cù una basa bianca.Imbulighjate un lapis biancu o ombre d'ochju nantu à a tapa è applicà l'ombre d'ochju nantu à a cima per un culore più vibrante.

5. Clean Your Makeup Fix

Dopu chì u maquillaje di l'ochji hè cumpletu, aduprate un tampone di cuttuni immersi in acqua micellare per sguassate eventuali macchie è pulisce e linee per un aspettu più definitu.

6. Sceglite a vostra formula di maquillaje per l'ochji cun prudenza

L'ombra d'ochju pressata hè a vostra formula di basa più usata.Sò una opzione senza disordine.I sfumaturi crema sò ideali se vulete una finitura rugosa.I sfumaturi solti sò generalmente in un vasu chjucu, ma hè u più messi di i trè.

7. Sceglite a spazzola di maquillaje per l'ochji dritta

Eccu i trè più impurtanti chì duvete avè

Brush Basic Eyeshadow: E setole sò piatte è ferma per una tinta piena.

Pennello per miscelazione: I setole sò morbidi è soffici per un mischju senza cuciture.

Pennello per ombretti angolati: Questu hè un pennello di precisione ideale per applicà l'eyeliner sopra a linea di ciglia.

cdscsd
dsfdsfgv

TIP: Sè site un principiante, assicuratevi di sceglie u maquillaje di l'ochji chì ti piace o ùn pruvate micca.


Tempu di Postu: Feb-28-2022