U metudu di pittura di l'ombra d'ochju di u vaghjimu è l'invernu adattatu per e ragazze doppie internu

Devu dì chì u maquillaje di l'ochju hè veramente una esistenza assai difficiuli per u doppiu internu. In particulare per e ragazze chì preferanu u maquillaje di l'ochju rosa, dopu l'appiecazione di l'ombra di l'ochju, l'ochji sani parevanu chì ùn anu micca dormitu bè per un bellu pezzu. introducerà un metudu di pittura di l'ombra d'ochju adattatu per e ragazze doppie interne.

Passu 1. Primer di maquillaje per l'ochji

Ùn sceglite micca quelliombre perle perle, ma sceglite un numeru di culore matte è marronu per u primu ochju.Duvete fucalizza nantu à smudging in l'occhi di l'ochji.Dopu chì l'effettu esce, tutte e cavità oculari si sentenu liscia avè una sensazione affundata

Passu 2. Eyeshadow overlay

Allora pudete sceglie un matteombrettu aranciucum'è u culore principale di tuttu u maquillaje di l'ochju, ma duvete applicà l'ombra d'ochju in u centru di l'ochju è poi mischjà à i lati.Ricurdativi chì se u maquillaje di l'ochji ùn hè micca assai uniforme, utilizate un grandePennello per ombrettiper applicà in modu uniforme.

Step 3. Eye Retouching

In seguitu, aduprate l'ombra di l'ochju di u culore principale per applicà nantu à l'angulu di l'ochju inferjuri, è poi smudge à l'ochji, è dopu aduprate un ombra d'ochju più scuru per approfondisce a coda di l'ochju è a parte media di l'ochju, ricordate chì a pusizione di a palpebra inferjuri. ancu deve esse approfonditu à u stessu tempu.

A cumpagnia di cusmetichi JIALIhè stata fundata in u sfondate di a rapida espansione di a Cina.Dapoi l'alba di u XXI seculu, un numeru crescente di giovani anu cuminciatu à prestu attenzione à u maquillaje invece di mantene a cura di a pelle cunvinziunali è tradiziunali.Offriamu un serviziu di etichetta privata all-in-one cume a linea cumpleta di cusmetichi di culore, cumpresi i rossetti,lucidali à labbra, ombre d'ochji,fundazione, blushers, è altri items.We accetta ancu i prudutti persunalizati, ghjustu finu à a formulazione di u produttu è imballaggio.

U nostru laboratoriu di cusmetichi hè custituitu da parechji chimichi sperimentati chì anu travagliatu in l'industria cosmetica perpiù di 10 anni, Vi aiutemu in tutti i tipi di prudutti di maquillaje da R&D, pruduzzione è spedizione.


Tempu di Postu: Dec-05-2022