Cunsiglii per l'aspettu di a mascherina

Oghje, l'epidemie hè tornata seria.Hè necessariu di portà maschere quandu esce.Ma solu perchè purterete una maschera, ùn significa micca chì duvete lascià impedisce di andà in tuttu per un maquillaje chì hè assolutamente stupente.

Eccu alcuni cunsiglii di maquillaje di maschera, chì vi aiuterà à distingue.

(1) Piercing l'ochji

L'ochji diventanu a parte più impurtante di l'aspettu di u maquillaje. Pudete utilizà diversi culori di l'ombra d'ochju è scambià i prudutti di l'ochju taupe per l'opzioni di culori vividi, cum'è fucsia, mandarina o verde lime, per più di un effettu gelatinosa.

cscs

(2) Hairstyle sofisticatu

Hè assai vitale per avè un acconciatura delicata, perchè sottu a tappa di a mascara, i funziunalità faciale sò raramente esposti.U hairstyle ùn pò micca solu mudificà a faccia, ma ancu una parte impurtante di creà una bella atmosfera.

ccdsc

(3) Mantene u Eyeliner

Quandu disegnu l'eyeliner, avete bisognu à finisce in u locu ghjustu per fà l'ochji più grande.Se ùn pensate micca di applicà l'eyeliner nantu à a vostra linea di ciglia inferjuri, ùn estende micca l'eyeliner oltre l'angulu esterno di l'ochju.Finisci l'ala di l'eyeliner in tale manera chì hè à u stessu angulu cum'è a linea recta imaginaria da a linea d'acqua à a fine di a sopracciglia.
csdcscsz


Tempu di post: 16-mar-2022