Cumu sceglie un rigalu di San Valentinu

20Oghje, u Valentine's Day pare esse statu un festival per i ghjovani, a Generazione Z hè più capaci di gode di ogni tipu di dolce felicità trà l'amatori.I rigali chì rapprisentanu l'amore cum'è Roses arrivanu ancu cum'è programatu durante u festival.E persone di mezza età parenu trattà sti festivali cun un pocu più calmu è indiferenza.Naturalmente, quandu sceglite un rigalu, a praticità hè assai più grande di a so apparenza fantastica.In cunfrontu cù i fiori a, un rigalu genuu pare più piacevule. I cosmetichi sò scelti da più è più persone. Cum'è Lipstick, Eyeshadow palette ... ..

Pruvate di pensà à a seguente parte prima di cumprà u rigalu.
Sapete u vostru Partner
Pensate s'ellu cunnosci e so preferenze in a vita di ogni ghjornu, chì vestiti di culore li piace? chì profumu li piace,? o chì hè qualcosa chì vulia cumprà ultimamente ma ùn hà micca ancu compru? Chì vi aiuterebbe assai à fà. sicuru chì u rigalu hè ciò chì li piace.
 
Ascolta i cunsiglii da i so amichi o famiglia
Quandu site in incontri è ùn sapete micca assai di ella, uttene qualchì infurmazione utile da i so amichi o famiglia, di sicuru, vi tocca à assicurà chì ùn li dicenu micca sta informazione.
Imprevisible
"Oh, Daveru? Un altru Fiore?" Duvete intesu da qualchì locu. Se ùn vulete micca chì u vostru cumpagnu dicia. Mai cumprà u listessu rigalu.A parte più piacevule di un rigalu hè l'anticipazione. Allora mantene u vostru misteru è gode di u mumentu sorpresa per ella.
Prazziale
Per esse onestu, aghju avutu assai rigalu in u mo magazzinu, è a maiò parte di elli sò usati solu una volta. Allora, sè vo vulete chì u vostru rigalu sia usatu spessu, è per cumpiendu una necessità chì u destinatariu ùn pò ancu sapè ch'elli avianu. a so vita passa un pocu più liscia o risolve i prublemi di ogni ghjornu.
Personalizatu 
Infine, uttene un imballaggio persunalizatu. Hè sempre una grande idea per fà u rigalu di San Valentinu veramente persunale è speciale.
21Prufittate u vostru San ValentinuJIALI Cosmetics Staff


Tempu di Postu: Feb-14-2022